BIP
Strona glówna >> Tryb przyjmowania skarg i wniosków
Poniedziałek, 23 Października 2017
 Prezes Sądu Rejonowego w Tarnowie jest organem właściwym do rozpatrywania skarg i wniosków dotyczących działalności Sądu Rejonowego w Tarnowie.

 Skargi i wnioski mogą być wnoszone:

-        na piśmie drogą pocztową lub przez złożenie w Biurze Podawczym Sądu Rejonowego,

-        drogą elektroniczną na adres: srtarnow@tarnow.sr.gov.pl  ,

-        poprzez ustne zgłoszenie do protokołu w sekretariacie prezesa Sądu Rejonowego (pokój nr 225) w dniach i godzinach urzędowania sądu.

Skargi lub wnioski w zakresie dotyczącym działalności sądu w dziedzinie, w której sędziowie są niezawiśli albo zawierające treści znieważające lub słowa powszechnie uznawane za obelżywe pozostawia się bez rozpatrzenia.

Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9.05.2012r. w sprawie skarg i wniosków dotyczących działalności sądów powszechnych (Dz. U. Nr 92, poz. 524) oraz przepisy Rozdziału 5a ustawy z dnia 27.07.2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070 z późn. zm.).